poniedziałek, 24 lutego 2014

140. Tag w stylu retro/Retro style tag


W dalszym ciągu ćwiczę robienie tagów. Wczoraj postanowiłam trochę poszarpać, potuszować i postarzyć. Co z tego wynikło?

I still practice making tags. Yesterday I decided to make one in retro style. What I made? Have a look.



Użyte papiery to głównie Studio75 - kolekcja Mała Czarna i Craft Love. Z tej ostatniej "odzyskałam" nawet napis, który umieściłam na tagu. Metalowe kółko na brązowym papierze to zrecyklingowany fragment metki. Swoją drogą, macie jakieś ciekawe patenty na fotografowanie tagów?

I mainly used Studio75 papers - from Little Black Dress and Craft Love collections. From the last one, I even got the "sentence" I put on the tag. The metal circle on brown paper is just a piece of label. By the way, do you know any tricks to take good photos of tags?


Tag posyłam na następujące wyzwania:

I'm sending my tag for the following challenges:


http://studio75pl.blogspot.com/2014/02/kraftowa-miosc-wyzwanie-2-craft-love.html

(element z recyklingu to fragment metki)

http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-19-to-co-kocham-wyniki.html

5 komentarzy:

  1. Świetny klimacik zmajstrowałaś. :) Ja tagi najszęściej fotografuję opirając je o jakąś figurkę, oczywiście na białym tle. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Stempell&Kartoon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko Ci wyszło ;D świetne rozdarcie :D ja to się wciąż do robienia tagów nie umiem przekonać, ale sama uwielbiam oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, piękny klimat, miło mi, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu na blogu Studio75 :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatyczny - pozdrawiam Ki DT S&K :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.