poniedziałek, 10 marca 2014

148. Wiosna/Spring


Dzisiejszy dzień jest bardzo wiosenny więc praca, którą chcę Wam pokazać pasuje tu jak ulał. Jest bardzo zielono i rześko. Zapraszam.

Today you can really feel the spring in the air. The weather matches the work I'm showing you today. Have a look.


To moja pierwsza praca scrapowa robiona na podobraziu malarskim. Zaczęło się od tego, że będąc ostatnio w pewnym dużym i znanym sklepie na "E" dorwałam zestaw dwóch takich podobrazi w zawrotnej cenie 2,50. I teraz żałuję, że nie kupiłam więcej. Nie jestem "mediowa" bo po pierwsze nie posiadam za dużo mediów, a po drugie mam chyba uraz z wczesnej podstawówki, kiedy to lekcje plastyki spędzaliśmy głównie na robieniu "kolaży" i od tamtej pory wolałam robić "czyste" prace. Ech, dość tych wspomnień... w każdym razie wczoraj stworzyłam coś takiego:

It's my first scrapbooking work on canvas. On Thursday I went to do some shopping and in large store, which name beggins with "E" I found a set of two canvas for an equivalent of 50p. Now I know I should have bought some more. I'm not a big fan of mixed media. Maybe because I don't have a lot of media stuff yet. Or maybe because I really hated art classes when I was a kid (we used to make a lot of collages - an awful lot of them). Anyway, yesterday I made something like this:


Podobrazie ma rozmiar 13x18 cm. W domu miałam tylko plakatówki więc użyłam ich do zrobienia tła. Tło ma trochę nierówną strukturę ponieważ użyłam chusteczek higienicznych. Na to poszły stemplowania tuszami pigmentowymi i jakoś to zaczęło wyglądać. Pasek papieru pod sentencją (autorstwa Lwa Tołstoja swoją drogą) to fragment papieru czerpanego, który pozostał mi po wycinaniu kwiatków wykrojnikiem. Potraktowałam go kredkami akwarelowymi oraz starym lakierem do paznokci w kolorze zielonym..

Size of the canvas is 13x18 cm. The only paint I had at home was poster paint so I had to use it to make the background. I also used some tissues to make it rough. I did a lot of stamping with pigment inks and everything started looking allright. The piece of paper under the sentence (by Leo Tolstoy by the way) was coloured by pencils and I also added some dots made with old green nail varnish.


Nie będę Was już zanudzać opisem mojej pracy. Wspomnę tylko, że obrazek leci na wyzwania:

I'm not going to send you to sleep with the descriptions. I'll only mention I'm joining following challenges:


http://13artspl.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-16-challenge-16-background.html


http://scrapgangsterki.blogspot.be/2014/03/wyzwanie-65-nie-taki-diabe-straszny-jak.html


http://blog.swiatartysty.pl/190-wyzwanie-6-wiosenna-barwna-zielen




12 komentarzy:

  1. Cudownie wyszło, nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaaardzo ciekawa praca! Podoba mi się faktura i rozplanowanie szczegółów. Super pozytywna i taka energetyczna:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Przepiękna praca :) Świetnie zrobiona i to bez specjalistycznych mediów :) Super.
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, energetyczna praca :) tło Ci wyszło bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny limonkowy kolorek. Super energetyczna praca. :)
    Dziękuję za udziału w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspaniałe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, energetyczna praca!!!! Lubię takie klimaty- BARDZO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie i soczyście.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna praca! bardzo się ciesze, że przełamałaś się i jednak zdecydowałaś się pobrudzić ręce, a do tego pokazałaś wszystkim, że można zrobić fajną mediową pracę przy użyciu tego, co akurat było pod ręką :))
    dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace!
    Zapraszam do siebie http://iguzikzpetelka.blogspot.com/, wyprzedaję przydasie i papiery, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful project! Love the mix of vibrant colors! Thanks for joining along with the 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.