poniedziałek, 24 marca 2014

151. Pudełeczko z motylkami/Butterfly box


Wszyscy robią te kartki-pudełeczka więc i ja się odważyłam. Wrażenia? Szczerze mówiąc odczucia mam mieszane. Niby fajnie wygląda ale z ozdabianiem (to jest z doborem dodatków) miałam problem. Wyszło chyba całkiem nieźle ale póki co na więcej się nie skuszę.

Everyone makes these cards-boxes now. I wanted to try too. And honestly speaking (writing?) I'm not too keen on this shape. I mean, it looks great but I had some problems with decorating it. Whatever I put there it didn't look enough. The efect is fine but I don't think I'll make more of them.



Co by tu napisać? Papiery 7 Dots Studio, pomysł wzięty z tutoriala dostępnego w sieci (wstawię adres jak go tylko znajdę). Podsyłam na wyzwanie na blogu Na Strychu - Ręcznie robione pudełka i torebki.

What should I say? Papers are by 7 Dots Studio, the idea itself from a tutorial available in the web (I'll link the address as soon as I'll find it). I'm joining the challenge on Na Strychu blog.

http://blog.na-strychu.pl/2014/02/wyzwanie-recznie-robione-pudelka-i-torebki/


6 komentarzy:

  1. Świetne! ;) Cudowne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie się prezentuje :) Fantastyczna forma, brawo za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło. Mi ta forma tez sie bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i motyle i kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko. Wspaniałe kolorki i detale! Serdecznie zapraszam na Candy :) www.papierowykolorowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.