piątek, 28 marca 2014

153. Magnesik na lodówkę/Fridge magnet


Żaliłam się Wam ostatnio, że weny nie mam. Niestety nic się nie zmieniło. Wczoraj siedziałam nad dwoma projektami (LO i ozdoba wielkanocna), których po prostu nie mogłam ruszyć. I w ramach poprawienia sobie humoru postanowiłam wykonać magnes na lodówkę. Z lekka motywacyjny. Wyszło całkiem całkiem. Przynajmniej z tej jednej rzeczy byłam wczoraj zadowolona.

I was telling you already that I can't find enough inspiration recently. Unfortunatelly nothing changed. Yesterday I was working on two projects (layout and Easter decoration) and I didn't finish any of them. So to get myself in better mood I made a little fridge magnet. With a inspirational sentence. I quite like it - at least one thing I was happy about yesterday.



Magnesik jest raczej malutki i wykonany ze skrawków znalezionych w przydasiach. Poniżej fotka przy linijce i na miejscu przeznaczenia czyli na lodówce.

A magnet is rather small and made from leftovers I found in my craft box. Below a photo next to the ruller and on a fridge.



Magnes posyłam na wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://www.craftowyogrodek.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-maa-forma.html

(trzecia pionowa: metalowy element-stempel-koronka)

http://craft-szafa.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-bingo.html
http://craft-szafa.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-bingo.html



7 komentarzy:

  1. Ale cudo! Wygląda fantastycznie! :) Jednak wena całkowicie nie uciekła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło!!! To się nazywa przesilenie wiosenne :))) U mnie to samo, siedzę nad dwoma lo-sami i nic .... czekam na wenę :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać, że dziękuję Tobie bardzo, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!:) inspirujący i motywujący. Oby ta wena szybciutko wróciła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie maleństwo :D ale prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj chciałabym zaprosić Cię na mój blog związany z rękodziełem:
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do czytania i komentowania :) Wszystkich odwiedzających dodaję do mojej listy blogów aby bywać częściej tu i tam :)
    Zapraszam Cię na moje przydasiowe cendy.
    Pozdrawiam Serdecznie :))
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny magnesik :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.