środa, 23 kwietnia 2014

162. Powitalny pudełeczko/Welcoming exploding box


Dziś chcę Wam pokazać exploding box, który zrobiłam z okazji narodzin córeczki przyjaciół. Wybrałam pastelowe kolory (no dobra, głównie różowy) i zrobiłam słodziutki wózeczek. Uwaga, dużo zdjęć.

Today I want to show you an exploding box I made for newborn daughter of my friends. I went for pastel colours (allright, pink mostly) and I made a cute pram. Warning, a lot of pictures.




Na zdjęciach powyżej widać jak pudełko prezentuje się z zewnątrz. Natomiast poniżej możecie zobaczyć jak ozdobiłam poszczególne ścianki. Muszę przyznać, że niesamowicie pomogły mi w tym tekturki I-Kropki.

On the photos above you can see how I decorated the outside of my box. Below, you can check out the decorations on the individual walls. Here I have to mention I-Kropka's chipboards, which were great help in decorating whole box. 





Jeżeli jesteście ciekawi jakich materiałów użyłam do ozdobienia pudełka zapraszam na koniec posta. Znajdziecie tam dokładne wyszczególnienie. Pochwalę się jeszcze, że wózek zrobiłam sama, bez użycia wykrojników. Może rączka powinna być ładniejsza ale kompletnie nie miałam pomysłu z czego ją wykonać.

If you are curious what products I used to make this box, check out the very end of this post. You'll find a complete list of products there. I need to mention that I made this paper pram myself without using any dies. A handle could be a little bit nicer though but I had no idea what to use instead of paper.


Pudełko posyłam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

(użyłam i-kropkowych wycinanek, link poniżej w materiałoznawstwie)

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-9-z-i-kropka.html

(I used pastel colours, polka dot patern and some flowers as in challenge requirements)

http://theshabbytearoom.blogspot.no/2014/04/week-215-pastel-goodness.html
 
(u mnie wózek jako czterokołowy pojazd)

http://blog.galeria-rae.pl/2014/04/16/wyzwanie-nr-36-cztery-kolka/

 
Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Magiczna Kartka (Wata Cukrowa, Malutkie Szczęścia), Galeria Papieru (Usłane Różami II), Kaisercraft (Miss Match)
Tekturki/Chipboards: I-KROPKA (z kategorii Dziecięce)
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Koronka, wózeczek)
Dodatki/Embellishments: Rapakivi (kwiaty)

12 komentarzy:

  1. przepiękny :) i jak Ci cudnie wózeczek wyszedł :) mega precyzyjna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również podziwiam, piękna całość, powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh my goodness, what a wonderful little set!! So pretty and unique :) Thanks for joining us at The Shabby Tea Room!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wózeczek mnie powalił na kolana! :D Śliczny boxik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wózek jest odlotowy ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko i uroczo, ale klimatycznie i z umiarem - piękna praca, która będzie piękną pamiątką dla maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyszło! bardzo dopracowana praca
    dzięki za zabawę z Galerią Rae ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, elegancki i do tego słodki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu I Kropki :)
    P.S. Przepraszam za poprzedni komentarz, mały błąd się wkradł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wózeczek jest uroczy :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.