czwartek, 24 kwietnia 2014

163. Męska kartka/A card for man


Na początku muszę się pożalić, że zdjęcia mi nie wyszły. Nie wiem czy to wina nieodpowiedniego tła, czy mój aparat nie lubi niebieskości ale nie jestem zadowolona i koniec. Podzielę się jednak z Wami tymi fotkami, które mam bo już nie mam pomysłu jak uzyskać lepszy efekt (próbowałam zmieniać ustawienia, światło i nic).

At the begining I have to mention I didn't manage to take good pictures today. I'm not sure if it was unfortunate backround or my camera doesn't like blue colour - I'm not happy with them at all. I will going to show you those pictures though because I have no better idea about what else could I change in camera settings.



Kartka jest wybitnie męska, prosta i wprost idealna dla wielbiciela rowerów. Zrobiłam ją według mapki z wyzwania #24 na blogu sklepu-ewa.pl i w związku z tym wysyłam ją na te wyzwanie.

The card is really simple, ideal for a man, preferably bicycle lover. My inspiration was a sketch from challenge #24 on sklep-ewa.pl blog so I'm joining the challenge.

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-24-mapka-kartkowa.html
 
http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-24-mapka-kartkowa.html


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Magiczna Kartka (Lekki jak puch), UHK Gallery (Babie Lato)
Tusze/Inks: Heyda (Aqua)
Dodatki/Embellishments: UHK Gallery (badzik), DP Craft (mini-perełki)

5 komentarzy:

  1. Genialne te niebieskości. :) A zdjęcia wcale nie są takie najgorsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z męskimi kartkami zawsze pod górkę, jednak Twoja to mistrzostwo formy i koloru :) rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :) Potraficie poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka fantastyczna, biorąc pod uwagę, że męskie raczej trudno się robi. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym.
    Pozdrawiam
    krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.