sobota, 26 kwietnia 2014

165. Słodka karteczka/Sweet card


Dziś szybciutki post. Jestem bardzo zajęta i jutro raczej też będę a bardzo chciałam Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam wczoraj. Zainspirowana weekendowym wyzwaniem Rapakivi wykonałam kartkę sztalugową w kształcie cyfry 2. Jeżeli chcecie obejrzeć świetny kursik o tym jak robić takie kartki w dziwnych kształtach to zapraszam do Mapowskiej. A tymczasem możecie obejrzeć zdjęcia mojej kartki.

Hello, today just a quick one. I'm very busy this weekend but I want to show you a card I made yesterday. My inspiration was weekend Rapakivi's challenge and I made a easel card in number "2" shape. If you want to learn how to make easel cards in unusual shapes check out Mapowska's tutorial. Anyway, you are welcome to see the photos of my card.






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://scrapakivi.blogspot.com/2014/04/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-16.html


http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2014/04/wyzwanie5.html


http://scrapgangsterki.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-68-jubileusz.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Rapakivi (Fairy floss), Magiczna Kartka (Wata Cukrowa), Galeria Papieru (Love Story)
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Koronka, tort, kwiatek)
Dodatki/Embellishments: perełki w płynie, transfery

7 komentarzy:

  1. Piękna i wcale nie przesłodzona:) o formie już nie wspomnę - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodko i uroczo, a dwójeczka nadaje niepowtarzalnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaka słodziutka :) Super dla słodkiej małej dziewczynki :)
    Dziękuję za skorzystanie z mojego kursiku oraz za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.