czwartek, 1 maja 2014

166. Chwalę się/Boasting about

Jak widać ostatnio na blogu kompletna cisza. Nie mam czasu, żeby zasiąść do nowych projektów więc nie mam też co pokazywać. Dziś jednak stwierdziłam, że wpadnę chociaż na chwilę bo w ostatnim czasie spadło na mnie trochę wyróżnień.

As you can see for last few days my blog was completely dead. I have no time to make anything arty so I don't have anything to show you as well. But I was appreciated in few challenges recently so decided to pop round for a moment to let you know.


Na początek - wygrane wyzwanie Marbelli w Scrappo (scrapem Magiczne Chwile)...

First, I won Marbella's challenge on Scrappo blog (with Magical Moments layout)...







...znalazłam się też wśród wyróżnionych projektantów #97 na blogu Cardabilities (z tą kartką)...

...I also became a Featured Designer #97 on Cardabilities blog (with this card)...


...no a dziś dowiedziałam się, że mój tag wygrał Wyzwanie czytelnika #01 na blogu ScrapAndMe

...and today I found out that my tag won Reader's challenge #01 on ScrapAndMe blog



 
To chyba tyle. Dziękuję za uwagę :) Miłego weekendu

That's it. Thank you very much :) Have a nice weekend

6 komentarzy:

  1. no, no gratulacje kochana:) takie wygrane i wyróżnienia dają niesamowitą satysfakcję, to czekam na dalsze wspaniałe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. ;) Wyróżnienia jak najbardziej zasłużone. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ile wyróżnień! gratuluję, zasłużone są :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrane i wyróżnienia całkiem zasłużone, śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.