wtorek, 20 maja 2014

175. Kawa z mlekiem/Coffee with milk


Kawa z mlekiem - takie mam właśnie skojarzenia gdy patrzę na tą kartkę. Kartkę na Dzień Mamy, który będzie już za 6 dni. Kartka jest delikatna i romantyczna a w komplecie ma dopasowane pudełeczko.

Coffee with milk - that's what I think about when I see this card. I made it for Mother's Day and it comes with a cute box.


Zestaw wykonałam prawie w całości z materiałów Magicznej Kartki. Na pudełku bardzo chciałam użyć dużej ramki, ależ jakie było moje zdziwienie, kiedy odkryłam, że zostały mi tylko małe. Wzięłam więc "opakowanie" od tych ramek, nożyczki w dłoń i jakoś sobie poradziłam. 

I made this card using mostly Magiczna Kartka's products. On the top of the box I really wanted to use a big frame, but checking my supplies I discovered I have only small ones left. I had to take scissors and try to get by this.



Komplet leci na wyzwania:

I'm joining challenges:


http://www.magicznakartka.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-ze-sowem-mama.html




Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Magiczna Kartka (Skarby Czasu, Niewinność)
Tekturki/Chipboards: Magiczna Kartka (serce, ramka)
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy)
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Koronka), inne
Dodatki/Embellishments: DP Craft (perełki, kryształek), perełki w płynie

12 komentarzy:

  1. Cudowna! :) A ramka na pudełku genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw:) masz rację bardzo delikatny i subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu. Komplet bardzo ładny, bardzo! I bardzo elegancki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze ciacho do kompletu i jako mama byłabym ukontentowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny cały komplecik :) Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik. Uwielbiam brązy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny i romantyczny komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet! Bardzo elegancki :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie i elegancko! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z odpadem po tekturkach jest po prostu fantastyczny!!! Jestem w nim zakochana!
    Cała praca jest świetna!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.