sobota, 7 czerwca 2014

180. Delikatnie z motylkami/Soft one with butterflies


Dziś szybciutki post przedstawiający delikatną karteczkę. Karteczka bez okazji właściwie. Z gatunku "muszę coś zrobić bo inaczej energia mnie rozsadzi" (swoją drogą, też tak macie?)

Today is time for a quick post about very soft card. A card without an occasion. 'I-have-to-make-a-card-otherwise-I'll-go-mad' type of card.



A ponieważ przy tworzeniu tej kartki inspirowałam się aż trzema wyzwaniami to zgłaszam ją na nie:

I'm joining following three challenges which inspired me to make this card:


http://scrap-map.blogspot.com/2014/05/cardmap-42.html

(inspiracja poniższą paletą kolorystyczną i ogólną lekkością zdjęcia)

http://scrappoinspiracje.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-inspiracje.html


http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2014/05/challenge-104-negative-space.html

12 komentarzy:

  1. Piękna kartka, motyle zawsze dodają delikatności i lekkości, a paletka kolorystyczna super:) ja tak nie mam - za mało czasu...a pomysłów - wiele....

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mamy :) A kartka słodka :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! ;)) Kolory są rewelacyjne. :D Ja to na brak scrapowej pracy ostatnio nie narzekam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie to ciekawe...
    super wykonanie i te delikatne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ cudnie, przestrzennie, niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. very pretty :) Thanks for joining us @ Scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalnie ;) mega fajna ta negative space :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cute car! Thanks for joining us.Scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastic cards! Gives me the loving feeling of summer! Awesome! Thanks for playing with us at scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! dziękuję za wzięcie udział w naszej zabawie na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja znam to... muszę, bo inaczej mnie rozsadzi. A karteczka jest cudna! Dziękuje za udział w zabawie Scrappo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.