sobota, 21 czerwca 2014

184. O kimś szczególnym/About someone special


Dziś wracam do blogowania po krótkim urlopie. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam  pracę, którą wykonałam specjalnie na najnowsze wyzwanie Scrappin fantasies, gdzie mam przyjemność inspirować gościnnie.

I'm back after a short holiday. In today's post I want to show you a layout I made for the newest challenge on Scrappin fantasies blog, where I have a pleasure to inspire as a guest designer.

O dokładnych wytycznych najnowszego wyzwania możecie poczytać na blogu scrappin fantasies, powiem Wam tylko, że są niezwykle inspirujące. Gdy tylko zobaczyłam cytat, wiedziałam, że moja praca musi być związana z kimś szczególnym. Z moodboardu natomiast zainspirowały mnie... trampki (a oprócz nich kwiaty i serce). Sam cytat umieściłam też na LOsie, wpisując go pod wyszywany zawijas na papierze (żeby nie było, to nie ja szyłam, taki papier naprawdę istnieje...). Dosyć tej gadaniny - oto co stworzyłam:

You can find the guidelines of new challenge on scrappin fantasies blog, I just want to say that they are VERY inspirational. When I saw the quote I knew that my artwork will be about someone very special.But the thing which inspired me the most was a pair of sneakers (allright, flowers and hearts too). The quote itself found a place on my layout, just below the embroidered wiggle on paper (I didn't make it myself, you can find this kind of paper in shops). Enough talking, that's what I made:


Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu.

I invite you to join the challenge.

http://scrappin-fantasies.blogspot.com/

Ponieważ moje LO jest o kimś bardzo szczególnym (właścicielce tego mniejszego trampka), zgłaszam je też na wyzwanie #105 Precious na blogu scrapki-wyzwaniowo.

Because my layout is about someone very precious to me (the one who is wearing the smaller sneaker), I'm joining challenge #105 on scrapki-wyzwaniowo blog.


3 komentarze:

  1. cudowny scrap w fantastycznym kolorze, mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny w każdym calu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje LO :D kapitalna jest ta ramka wokół i fajowo umieściłaś cytat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.