piątek, 27 czerwca 2014

186. Niebieski czy różowy?/Blue or pink?


Dzisiejszy post ma nieco przewrotny tytuł. Wcale nie chodziło mi o kartkę dla maluszka. Po prostu miałam dylemat dotyczący doboru kolorów. Nie wiedziałam czy do wykonania tej urodzinowej kartki wykorzystać niebieskości (nowe papierki), czy może jednak róż (nowy tusz i perełki w płynie). I choć połączenie jest nieco kontrastowe, to zdecydowałam się połączyć wspomniane kolory. Efekt wydaje mi się całkiem niezły.

Today's post has a little bit contrary title. I didn't mean a card for a little boy or girl. I rather had a dilemma about what colours should I use on this birthday card - blue (new papers) or maybe pink (new ink and pearl pen)? And although it looks contrastive, I decided to join those two colours. I like the efect, do you?



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

I'm joining following challenges:

(korzystałam z poniższej mapki)

http://craftmaniapl.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-z-mapka.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/06/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-18.html


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Magiczna Kartka (Niewinność), UKH Gallery (Weekend Sunday, Winter is coming)
Tekturki/Chipboards: Wycinanka (cyfry), CraftyMoly (ramka)
Tusz/Ink: Prima (Chalk edger, Old rose)
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Koronka)
Dodatki/Embellishments: kwiaty, perełki w płynie

8 komentarzy:

  1. Śliczna! Dziękujeny za udział w zabawie CraftManii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :-) Fantastycznie dobrałaś kolory. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna i elegancka ! zauroczyła mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza... Pięknie zinterpretowałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.