niedziela, 20 lipca 2014

189. Małe słodkie pudełeczko/Cute little box


Po ponad dwóch tygodniach przerwy, zasiadłam wczoraj do scrapowania. No i oczywiście nie wiedziałam za co się wziąć. W ramach rozgrzewki powstało małe pudełeczko (prawdziwe maleństwo - 7,5x7,5x4cm). 

After more than two weeks of doing nothing arty, yesterday I opened my crafty boxes. Obviously, I had no idea, what I want to make. This box was made as a kind of warm-up and it's really little (only 3''x3''x1,5").


Nie wiem jak Wy, ale ja, gdy koniecznie chcę coś zrobić, a nie mam konkretnej potrzeby, po prostu przeglądam wyzwania. Tak też było wczoraj - natrafiłam na weekendowe wyzwanie ekspresowe w Rapakivi i doszłam do wniosku, że przecież uwielbiam robić pudełeczka. A ponieważ użyłam m.in. papierów Studio75 (w spisie materiałów poniżej możecie sprawdzić, których dokładnie) to z radością stwierdziłam, że moja praca będzie pasować i na wyzwanie na ich blogu.

I don't know what you do when you need inspiration. I'm just checking out the newest challenges. Yesterday, I found Rapakivi's challenge and realised that I always loved making little boxes. As I used Studio75 papers I also checked their blog for challenges and ta-da! Their newest challenge is also about boxes. 


Boki pudełka okleiłam jedynie papierem (i to nie wiem jakim bo był dołączony do jednego z zamówień jako gratis - może ktoś wie co to bo bardzo mi się podoba). Ozdobiłam strojnie jedynie wieczko. Nie wiem jeszcze na co przeznaczę pudełeczko. Być może na biżuterię.

The sides of the box are decorated only with paper (I have no idea what paper is that, as I got it as a free gift with one of the orders). I decided to decorate only the top of the lid. I have know idea  yet, what I will use the box for, probably for keeping some jewellery.


Pudełko leci na wyzwania:

I'm joining following challenges:

Rapakivi - Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #19

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/07/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-19.html

Studio75 - Wyzwanie #7

http://studio75pl.blogspot.com/2014/07/kolorowe-pudeka-colorful-boxes.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Studio75 (Wyjątkowe chwile 04, Mała czarna 07)
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Koronka)
Perełki w płynie/Pearlmaker: Nellie (różowy)
Tusz/Ink: Prima (White)
Dodatki/Embellishments: kwiaty, Heyda (serduszka), DP Craft (kryształki), 7 Dots Studio (napis/naklejka)

7 komentarzy:

  1. ale jakie cudne maleństwo...piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i kolorowe! ;) Napatrzeć się nie mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne jest :D i z moimi ulubionymi kwiatuszkami ;D
    a ja w ogóle mam ochotę coś zrobić, ale pojęcia nie mam co, nawet wyzwania nie pomagają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pudełeczko, wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne pudełeczko, dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio 75

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie jest przesłodkie, chyba się w nim zakochałam !

    OdpowiedzUsuń
  7. oj , lubie takie rustykalne klimaty! :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.