niedziela, 27 lipca 2014

191. Ten letni czas/Summertime


Nie da się ukryć, że wakacyjny czas jest właśnie na półmetku. Rano podładowałam akumulatory wygrzewając się na słońcu, po południu natomiast usiadłam do scrapowania. Szczerze mówiąc miałam zamiar zrobić kartkę na ślub naszych przyjaciół, ale zamiast tego zrobiłam LO. Zdarza się...

No one can disclaim that we are in the middle of summer now. This morning I was sunbathing and in the afternoon I decided to make something 'arty'. To be honest with you, I meant to make a wedding card for our friends, but instead, I made a layout. Happens...


Ponieważ w takie upały jak dziś raczej ciężko się obmyśla kompozycję i kolorystykę to robiąc scrapa korzystałam z mapki z wyzwania Scrap-map oraz palety kolorów Stempell&Kartoon. Fotka na scrapie została zrobiona przez moją córkę.

Because today was really hot, I didn't care about thinking of composition and colours. I was inspired by Scrap-map's sketch and Stempell&Kartoon's colour palette. The photo on layout was taken by my daughter.


Layout leci na wyzwania:

I'm joining following challenges:

http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-24-letnia-paleta-kolorystyczna.html



http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-24-letnia-paleta-kolorystyczna.html



http://scrap-map.blogspot.com/2014/07/scrapmapka-45.html




Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: UHK Gallery, Kaisercraft
Tusz/Ink: Heyda (Aqua)
Stemple/Stamps: 7 Dots Studio
Maska/Mask: Stempell&Kartoon (Mix)
Dodatki/Embellishments: DP Craft (kryształki), freebies (nie pamiętam skąd niestety)



10 komentarzy:

  1. Genialnie Ci wyszedł! :D Jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap! Bardzo podoba mi się tło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny :D czadowe są te postemplowane "kółka" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i niech ci się zdarza częściej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca :D No nie mogę oczu oderwać, wszystko wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne jest, bardzo morskie :D wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap! :) Świetna kolorystyka!
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klimat. Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne LO! dziękuję za udział w wyzwaniu S&K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.