poniedziałek, 1 września 2014

199. W różowym mi do twarzy?/Pretty in pink?


Mało mnie ostatnio na swoim własnym blogu, mało mnie na Waszych blogach. Mam nadzieję, że jakoś wszystko ogarnę i sytuacja powróci do normy. Dziś wpadam na chwilę, żeby pokazać mini blejtramik. Przepraszam za zdjęcia robione z lampą. Jak złapię światło (i czas) to je zmienię.

No english subtitles yet, sorry...



Blejtramik zgłaszam na wyzwanie Diabelskiego Młyna z Eko Deco.

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2014/08/diabelskie-wyzwanie-z-eko-deco.html

4 komentarze:

  1. Piękny i mega dziewczęcy! ;) Baaaaardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny jest :) bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudowny róż ! wow, superowy !

    OdpowiedzUsuń
  4. u ciebie to nawet róż jest taki ... retro :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.