sobota, 13 września 2014

200. Marzenia/Dreams


Dzisiejszy post właściwie mógłby mieć nazwę: „Każdemu czasem wolno marzyć (magnes inspiracyjny)”, ale zajęłoby to za dużo miejsca. Mogłabym też w sumie nawiązać do faktu, iż jest to dwusetny post na moim blogu, ale jakoś nie mam ochoty na świętowanie. Zostańmy więc przy Marzeniach...


This post should really be named: "Everyone needs to dream sometimes (inspirational fridge magnet)" but I think it would take too much space. I could also refer to the fact, I already published 200 posts on my blog but... I'm not in the mood to celebrate. Well, I guess that Dreams is good enough for now...


Magnes powstał z czystej potrzeby serca. Mało mam ostatnio czasu na tworzenie, buszowanie po Waszych blogach i doglądanie mojego własnego. Po raz pierwszy w historii mojego blogowania mam aż tyle zaległych prac, które czekają na opublikowanie. Na moje ulubione blogi staram się zaglądać regularnie, ale nie zawsze udaje mi się zostawiać komentarze (głównie dlatego, że zazwyczaj korzystam wtedy z przeglądarki w mojej rozlatującej się komórce). Koniec smęcenia - przejdźmy do konkretów! Bazą magnesu jest papier Studio75, rolę „szybki” pełni folia z nadrukiem, którą podklejony był stempel 7 Dots Studio. Napis również od 7 Dots Studio (moje ukochane naklejki z kolekcji Illumination). Wszystko wykończone tuszami i perełkami w płynie. Gdybym kiedyś komuś miała powiedzieć coś o stylu, w którym tworzę, to właśnie o tym magnesie mogłabym powiedzieć, że jest bardzo „mój”.

The magnet was made purely because I wanted to make it. Recently I don't have much free time so I don't create a lot, I do not visit Your blogs as often as I'd like to, I even barely visit my own blog. First time in my blog's career I have so many photos waiting to be published. I try to visit my favorite blogs quite regularly but usually I do it using my mobile (let's face the truth, it's not a spring chicken) so sometimes I'm not able to comment as well. But... that's enough - now it's time for something more specific. The magnet's base is Studio75's paper, the little "window" was made using the thick foil 7 Dots Studio's stamp was clung to. The sentence comes from 7 Dots Studio's Illumination collection (my favorite stickers ever). Everything is finished up with inks and liquid pearls. If someone ever asked me about my style in crafting, I'd show this magnet and said: "that's me".


Magnes leci na dwa wyzwania:

I'm joining two challenges with this magnet:



http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2014/09/september-2014-challenge-108-and-big.html


http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-challenge-retromania-7.html

12 komentarzy:

  1. Genialnie wyszedł! A te tuszowania wyglądają po prostu obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialny. :)
    I gratuluję dwusetnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca, interesująca forma! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja Cie nie mogę kobieto! zabiłaś mnie tą pracą! jest po prostu zachwycająca ! wyczarowałaś taki klimat o jakim nie śniło się pewnie filozofom, jest stonowana, a taka głęboka! JEST PRZEPIĘKNA! takie magnesy, to ja rozumiem! :D cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnes jest cudowny! Zakochałam się w nim! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny drobiazg, bardzo bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting project! Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is SO cool!!! Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały magnes z przesłaniem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Loove this.. gorgeous card! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. no przecież wiemy że retro ;-)

    i dlaczego miała byś nie poświetować, 200 to ładna liczba, taka okrągła i malutkie chociażby święto się jej należy. Gratki! Kolejnych 200stu!

    No, to poświętowałyśmy :-)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.