wtorek, 7 października 2014

204. Męska rzecz/For a guy

Dziś chcę Wam pokazać typowo męską kartkę. Dlaczego męską? Bo i kolorystyka taka męska, i temat podróżniczy się wplątał, no i w ogóle taka jakaś męska wyszła.

Today I want to show you a typical card for a guy. Why typical? Because I used "mannish" colours and journey theme. 



Karteczkę zgłaszam na #56, "męskie" wyzwanie Craft4You
(zakupiłam tam tusz Distress Brushed Corduroy oraz wykrojniki Blooming Fuchsia i Small Ringlets użyte w pracy - ten ostatni nie jest w tej chwili dostępny w sklepiku, więc niestety nie linkuję)
 
http://craft4youpl.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-56.html



Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Kaisercraft (Miss Match), inne
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy)
Wykrojniki/Dies: Memory Box (Blooming Fuchsia, Small Ringlets)
Tekturki/Chipboards: Scrapiniec (You ROCK my world)

4 komentarze:

  1. Jaka ładna! Świetny klimat na niej stworzyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowa :) fantastycznie są skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja z męskimi klimatami mam zawsze problem, bo ja taka kwiatowa bardziej :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i zobacz jaki tu przekaz podprogowy, że faceci to takie obiezyświaty, co to nigdzie miejsca nie zagrzeją... ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.