piątek, 17 października 2014

209. Razem/Together


Dziś przedstawię Wam pracę, którą wykonałam z okazji wyjątkowej, podwójnej, uroczystości. Chodzi mi mianowicie o ślub moich przyjaciół połączony z chrzcinami ich małej córeczki. Głowiłam się bardzo nad doborem odpowiedniej formy, początkowo chciałam zrobić dwie różne kartki, ale pomyślałam, że skoro obie uroczystości odbywają się razem, to również pamiątkowa kartka powinna je połączyć. Zdecydowałam się zatem na kartkę-księgę. Moja księga otwiera się tak, że po lewej stronie są życzenia dla Państwa Młodych a po prawej - dla dzieciątka.

Today I want to show you something I just made for a really special (double) occasion. I'm talking about my friends' wedding taking place the same day as their daughter's christening. It was pretty hard to figure out what form should I choose. First, I wanted to make two different cards but then I thought that because they chose to do it together, I should also make only one card which would join two occasions. I made a book card which opens in the middle and there are wishes for bride and groom on the left and christening wishes on the right.


Jak widzicie na zdjęciach pozwoliłam sobie zamazać "dane" osób, które dostaną kartkę oraz datę uroczystości. Zrobiłam mały eksperyment i napisy (a także życzenia w środku) wydrukowałam w kolorze brązowo-złotym. Wygląda to o niebo lepiej niż gdybym użyła czarnego tuszu!

As you can see on the pictures I "whited out" names and date. I also tried something new and printed all text in golden-brown colour. I have to say it looks a lot better than if I printed it black!




Ponieważ w środę rozpoczął się najnowszy Tydzień Inspiracji scrapki.pl a ja czuję się niesamowicie zainspirowana słowem RAZEM (razem bo ślub dwojga tak bliskich sobie ludzi, razem bo to ich ślub i chrzciny ich maleństwa, razem bo kartka łączy obie te uroczystości, razem bo to kartka dla moich bliskich przyjaciół, którzy zresztą byli świadkami na moim własnym ślubie), to zgłaszam ją na wyzwanie scrapki.pl.

Because the latest Week of Inspirations on scrapki.pl blog started this Wendesday and because I was so inspired by word TOGETHER (together because it's a wedding of two people, because it's also a christening of their daughter, because there is one card for two occasions and finally because these two are close friends of mine) I'm joining scrapki.pl challenge

http://scrapkipl.blogspot.com/2014/10/tydzien-inspiracji-razem-dzien-1.html



Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Studio75 (Wyjątkowe chwile)
Tusz/Ink: Prima (White)
Tekturki/Chipboards: CraftyMoly

3 komentarze:

  1. cudowna i elegancka :) masz rację z tym tuszem, tak wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej księgi to jeszcze nie widziałam ale wygląda rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wybrnęłas!
    bardzo elegancko wykonane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.