poniedziałek, 20 października 2014

211. Tajemniczy ogród/The secret garden


Urzekła mnie mapka z ostatniego wyzwania na blogu sklepu Ewa. Ma w sobie coś takiego magicznego, romantycznego. Długo myślałam nad kartką, którą mogłabym wykonać do tej mapki i w końcu wymyśliłam! Wydaje mi się, że udało mi się zachować ten klimat i jestem całkiem zadowolona z tej karteczki (dość bogatej jak na mnie).

When I first saw this sketch on sklep Ewa blog, I knew I have to make a card. And I knew this card will have to be romantic and magical. Because I really wanted to make something special, it took me a while to decide how this card will look like. I'm pretty happy with this card, really.



Tak właściwie to chyba wszystko widać na zdjęciach i nie mam co się rozpisywać. Ponieważ kartkę robiłam do "szuflady" i bez żadnej specjalnej okazji na myśli, specjalnie zostawiłam puste miejsce w ramce, aby w przyszłości nieco dopasować ją do obdarowywanej osoby. Chociaż wydaje mi się, że i bez tego jest po prostu ładna.

I think that everything is visible on the pictures and I don't have to add anything. Because the card was made without any occasion, I left a space in the frame empty to personalise it in the future. But even without any changes, the card is pretty enough.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu sklepu Ewa.

I'm joining the challenge on sklep Ewa blog.

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-30-praca-z-mapka.html 

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-30-praca-z-mapka.html


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Magiczna Kartka, 7 Dots Studio, Netto
Tusz/Ink: Prima Chalk Edger (Old Rose)
Wykrojniki/Dies: Memory Box (Blooming Fuchsia)
Stemple/Stamps: 7 Dots Studio
 Dodatki/Embellishments: kwiaty, DP Craft (kryształki)

6 komentarzy:

  1. Super wyszła, naprawdę magicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie, świetna interpretacja mapki, a kolorki....bajka....

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna jest, taka bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny i faktycznie tajemniczy ten twoj ogród, praca prezentuje się niezwykle baśniowo! odlot!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna- fantastycznie skomponowałaś papiery!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.