poniedziałek, 27 października 2014

212. O motylach/About butterflies


Na blogu Rapakivi trwa właśnie wyzwanie motylowe. Motyle lubię, nawet bardzo, postanowiłam się więc nimi zainspirować i stworzyłam okładkę mojego Art Journala (o którym już pisałam tu i tu). Co z tego wyszło? Zobaczcie sami.

There is still few more days to join butterfly challenge on Rapakivi's blog. Because I really like butterflies, I became very inspired and made a cover for my Art Journal book (you can read about it here and here). What I made? Have a look.



Z dwóch arkuszy beermaty, pewnej ilości motyli, tuszów i stempli a także papierów Rapakivi z zeszłorocznej kolekcji Warm Memories wyczarowałam całkiem fajne okładki. Starałam się, żeby nie wyszło za bardzo przestrzennie, bo to w końcu Art Journal, więc musi być wygodny w użytkowaniu.

I used two sheets of cardboard, some butterflies, inks, stamps and Rapakivi's scrapbooking papers from last year's collection Warm Memories and I made pretty nice cover. I tried not to make it too dimensional because after all, it's a Art Journal book so it has to be easy to use.






A tak wygląda bok i tył mojego Art Journala:

And there are the photos of back and side of my Art Journal book:



Pracę oczywiście zgłaszam na aktualne wyzwanie Rapakivi (wyzwanie z gościem #34):

I'm obviously joining Rapakivi's challenge (#34):

http://scrapakivi.blogspot.com/search/label/wyzwania%20miesi%C4%99czne%20z%20Go%C5%9Bciem

Spis materiałów/List of products:

Papiery/Papers: Rapakivi (Warm Memories)
Tusze/Inks: Memento (Tuxedo Black), Distress Ink (Brushed Corduroy), Prima Chalk Edger (White)
Stemple/Stamps: 7 Dots Studio (Illumination), Stella & Rose - My Mind's Eye

2 komentarze:

  1. Naprawdę świetna. ;)) Rewelacyjne kolory, takie ciepłe i jesienne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie kolorki,
    niech ci "puchnie" od wpisów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.