piątek, 7 listopada 2014

216. Różane pudełko/Roses in a box


Nie wiem czy chwaliłam się Wam już, że uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałam candy organizowane przez Lemoncraft przy okazji nowej kolekcji Dom Róż. Jeśli tego nie zrobiłam, to właśnie się chwalę. Kiedy dotarła do mnie paczuszka i obejrzałam na żywo papiery oraz dodatki (a przyznam się, że długo oglądałam i z każdej strony, bo są po prostu nieziemskie), to stwierdziłam, że koniecznie muszę zrobić exploding box! No więc zrobiłam, a Was zapraszam do obejrzenia mojej pracy - uwaga, dużo zdjęć!

I'm not sure if I already told you that I was lucky and won Lemoncraft's House of Roses giveaway. If I didn't, I'm doing it now. When I got the parcel and saw the papers and embelishements, I knew that I have to make an exploding box! So I made it and now you are welcome to see my work - get yourself a cup of tea, because there is a lot of pictures.



Ponieważ nie potrzebowałam pudełka na żadną konkretną okazję, zdecydowałam się na stworzenie czegoś uniwersalnego. W efekcie moje pudełko jest niskie i nie przyozdobiłam wewnętrznych ścianek żadnymi napisami czy życzeniami (jak to zwykle bywa w eksplodujących pudełkach). Zamiast tego postawiłam na motyle i róże.

Because I don't need any exploding box right now, I just made an universal one. My box is rather low and I didn't add any sentences or wishes on the sides (as it usualy happens in most exploding boxes). Instead, I just decorated internal sides with butterflies and roses.


A tak wygląda rozłożone pudełko:

And there's a picture of opened box:


Główną dekoracją wewnętrznej części pudełka jest kompozycja kwiatowa, pod którą schowany jest bilecik na życzenia, wyciągany przy pomocy wstążki. Poniżej znajdziecie zdjęcia tego bilecika i samej kompozycji.

Flower composition is the main decoration of internal part of the box. Inside, there is a hidden tag for wishes, which can be pulled out with the ribbon. Below you'll find the photos of them.




Wymyśliłam sobie też, żeby ozdobić wewnętrzną stronę wieczka. Efekt bardzo mi się podoba, żałuję tylko, że na zdjęciach nie widać, że róże wewnątrz są pokryte cienką warstwą glossy accents (jak zresztą większość dodatków z motywem róż, których użyłam).

I also decided to decorate inside of the lid. I really like the effect, I only regret, that on the photos you can't see that roses ornaments are covered with thin layer of glossy accents (I also used it on most of the roses ornaments).



Został jeszcze rzut oka na górę wieczka i to chyba właściwie tyle. Gorąco polecam kolekcję Dom Róż - jest idealna do tworzenia romantycznych prac. Spis materiałów, których użyłam, znajdziecie na dole tego posta.

One more glance on the top of the lid and that's it. I can recomend House of Roses collection to anyone who likes romantic style. You'll find full list of supplies I used at the bottom of this post.



Swoją pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

(zgodnie z wytycznymi praca zawiera: kwiaty, ramkę, wstążkę oraz button)

http://artimeno.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-29-exploding-box.html

(z poniższej listy wykorzystałam: motyw róż - koronka - motyl - perłowy ćwiek)

http://www.scrapgangsterki.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-80-romantycznie-jesienna.html

Ponieważ moja praca jest wykonana prawie w całości z produktów Lemoncraft, linkuję ją również do Piątku z Fanami Lemoncraft, gdzie można umieszczać swoje sposoby na wykorzystanie produktów tej firmy.

Because my box is made mainly from Lemoncraft products, I also link it to Lemoncraft Fan Friday - place you can share your way of using Lemoncraft products.

http://blog.lemoncraft.pl/2014/11/listopadowy-piatek-z-fanami-november.html


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Lemoncraft (Dom Róż)
Tusz/Ink: Prima Chalk Edger (Old Rose)
Dodatki/Embellishments:
Kwiaty/Flowers - Lemoncraft, inne;
Ćwiek/Stud - Lemoncraft;
Button/Button - Lemoncraft;
Koronki i tasiemki/Laces and ribbons - Lemoncraft, inne;
Perełki/Pearls: DP Craft
Media/Medias: Glossy accents,  perełki w płynie

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe pudełeczko! Cieszymy się bardzo, że kolekcja przypadła Ci do gustu :* Dziękujemy za zgłoszenie pracy do Lemoncraft Fan Friday!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawie wygląda takie niskie pudełeczko ;D i to wieczko ozdobione od środka :) fantastycznie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, różana praca! bardzo mi sie podoba, że ozdobiłaś wieczko od środka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet wieczko w środku ozdobiłaś! jestem pod wrażeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekający box. Jstem zachwycona. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle romantyczna praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda kolekcja jest cudna, ja jeszcze nie odważyłam się pociąć i ledwo sięgnęłam po dodatki ;) piękny box, dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i baaaaardzo romantyczne! :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.