środa, 26 listopada 2014

222. Po prostu tag/Just a simple tag


Dawno już nie stworzyłam żadnego taga. Nie czuję się w tej dziedzinie zresztą najlepiej, chociaż tagi innych scraperek podziwiam. I właśnie dzięki podziwianiu skusiłam się na jeszcze jedną próbę. Tym razem zachwyciłam się tutorialem Artisant. Jej prace (i zdjęcia tych prac!) podziwiam już od dawna, postanowiłam więc wykorzystać tutorial i spróbować zrobić tag.

I didn't make a tag for long time now. I'm not very good at making tags anyway, but that doesn't mean I don't like them. And because I found excellent tutorial by Artisant, I decided to give it one more go. I really like Artisant's works (and photos of them), I also liked the tutorial so I made this tag (or at least I tried).



Tag zgłaszam na wyzwanie na blogu Artisant. Wykonany jest na pewno wg mapki, ale jeżeli chodzi o kolory... no cóż - starałam się :)

I'm joining the challenge on Artisant's blog. I made my tag using the sketch, I also tried to use a colour pallete but you know... I tried :)

http://artisant2.blogspot.com/2014/10/how-to-make-halloween-tag-with-msd-by.html

http://artisant2.blogspot.com/2014/10/how-to-make-halloween-tag-with-msd-by.html


Spis materiałów/List of products:


Papiery/Papers: 7 Dots Studio, inne
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy)
Stempel/Stamp: 7 Dots Studio
Dodatki/Embellishments: 7 Dots Studio (napisy i tekturki), Mini Art (tekturka-stalówka)

4 komentarze:

  1. Świetnie Ci poszło :) ja też "tagowałam" po raz pierwszy i tak się teraz zastanawiam co z nim zrobię ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! ;) Rewelacyjne kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aggie nie moge sie napatrzec :) Kazdy szczegol wola do mnie VINTAGE ktory kocham. Ja zachowuje sobie moje tagi i zawieszam na scianie w mojej pracowni lub rozdaje jako prezenty. Dziekuje Ci bardzo moja droga za komplementy i zapraszam do czesrtych odwiedzin i udzialu w kolejnych zabawach :) Dziekuje za udzial w tej i trzymam kciuki ! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie Ci wyszło, mega podobają mi się kolory ;D sama mam zamiar zrobić niedługo podejście do tagu, a Twój zdecydowanie mnie do tego zachęcił ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.