piątek, 28 listopada 2014

224. I życzę Wam worka prezentów/I wish you a big bag of Xmas presents


Zaszalałam wczoraj - stworzyłam kartkę sztalugową zupełnie nie w moim stylu, trochę dziecięcą, trochę zabawną, a na pewno bardzo świąteczną. I chociaż do Świąt jeszcze dużo czasu to ta kartka jest w pewnym sensie moimi życzeniami dla Was wszystkich - życzę Wam pełnego worka prezentów pod choinką.

Yesterday I made an easel card which is completely not my style. It is also a little bit childish, a little bit funny and definitely very Christmassy. I know it's still long time till Xmas but that card is a kind of Christmas wishes from me to you all - I wish you a very big bag of presents under a Christmas tree.



Pomysł na kartkę zrodził się w związku z wyzwaniem Magicznej Kartki na kartkę w świątecznym/zimowym kształcie. Długo myślałam nad odpowiednim pomysłem, aż na blogu Rudlis trafiłam na karteczkę w kształcie worka. Doszłam jednak do wniosku, że zamknięty worek to nie to czego szukam i postanowiłam wykonać kartkę w kształcie worka, ale otwartego. 

The idea of this card was born when I found Magiczna Kartka's challenge - card in Christmassy/winter shape. I was thinking a lot about right idea and then I came across Rudlis' post about a card in sack's shape. I liked it very much but decided to make a little bit different card, and made my bag of presents open.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

I'm joining the challenge:


http://magicznakartka.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-ze-swiateczno-zimowym-ksztatem.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Magiczna Kartka (Wieczór Wigilijny, Pasja Tworzenia i inne, których nazwy wyleciały mi z głowy)
Tusz/Ink: Docrafts Artiste (Gold)
Tekturki/Chipboards: I Kropka, The Mini Art
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Śnieżynka)
Dodatki/Embellishments: DP Craft (perełki)

6 komentarzy:

  1. się tu dzieje, czego tu nie ma... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła ekstra! ;) Świetny pomysł! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Kartka bardzo mi się podoba i będę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetny pomysł! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.