poniedziałek, 1 grudnia 2014

229. Witaj grudniu!/Hello December!

Dzisiejszy post będzie trochę inny niż zwykle, a to dlatego, że nie pokażę Wam żadnej pracy. Grudzień dla większości z nas jest miesiącem szczególnym i jakoś tak się przyjęło w scrapowym świecie, że dokumentujemy wtedy nasze poczynania jeszcze skrupulatniej niż zwykle. Grudniowniki wymagają jednak czasu i przygotowań, więc zamiast tradycyjnego zeszytu postanowiłam udokumentować mój grudzień za pomocą zdjęć. Na blogu Antilight znalazłam świetną listę tematów, które z pewnością pomogą mi w tworzeniu grudniowego pamiętnika. Koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, aby dowiedzieć się więcej.

Today's post will be a little bit different than usual, because I won't show you any card. December is a special month, especially in the scrap world, because we make our December daily to document every day. But December daily requires a lot of time and work, so I decided to document my December in a different way. On Antilight's blog I found a list of prompts that will help documenting this special month in photos. Please, check her blog to find out a little bit more about this challenge.

Grudniowe zdjęcia mam zamiar publikować codziennie na moim profilu FB (możecie odwiedzić go pod tym adresem, będzie mi bardzo miło). Raz w tygodniu (najprawdopodobniej w niedzielę) będę je też publikować na blogu. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy....

I want to publish my December photos on my FB profile on daily basis (you can find it here). Once a week (probably on Sunday) I will also publish a post on my blog. How it will look like? We'll see...

2 komentarze:

  1. Super! Nie mogę się doczekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam grudniownika i pewnie jeszcze długo nie zrobię ale czekam w takim razie na efekty Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.