poniedziałek, 15 grudnia 2014

232. Cardabilities #113


Dziś czas na kolejną inspirację dla Cardabilities. Wydaje mi się, że to jedna z ostatnich kartek świątecznych w tym roku.

It's time for another inspiration for Cardabilities. By the way, I think it's probably the last Christmas card this year.


Tak wygląda mapka:

That's the sketch:

http://cardabilities.blogspot.com/2014/12/sketch-113-design-team-reveal.html

A tak moja interpretacja:

And there's my interpretation of it:



Koniecznie zajrzyjcie na bloga Cardabilities, aby przekonać się jakie prace przygotowały inne projektantki. Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu.
Visit Cardabilities blog to see all the beautiful cards my fellow designers made and get inspired!
 
 
Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Papermania (12 Days of Christmas)
Tekturki/Chipboards: I Kropka
Dziurkacze/Punchers: DP Craft (Śnieżynka)
Dodatki/Embellishments: DP Craft (perełki)

6 komentarzy:

  1. Aguś, nie byłam u Ciebie milion lat, a Ty jeszcze o mnie pamiętasz ♥ Śliczna karteczka, nie wiedziałam, że jesteś tam w DT. Brawo, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie i jak fajnie wykorzystałaś kalkę....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna świąteczna kartka, taka nieszablonowa i elegancka. Jak zrobiłaś napis na kalce?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis na kalce już był ;) Znaczy się zadrukowaną kalkę wielkości tradycyjnego papieru scrapowego zakupiłam w zestawie z papierami Papermanii :)

      Usuń
  4. przepiękna :) zauroczył mnie ten napis na kalce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, mroźna karteczka :)
    Życzę Ci cudownych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.