czwartek, 26 lutego 2015

254. Layout/A layout


Dziś przedstawiam Wam layout, który wykonałam jakieś dwa tygodnie temu. Odczekał swoje ze względu na awarię komputera i moją późniejszą nieobecność spowodowaną zabiegiem chirurgicznym. A dziś doczekał się w końcu publikacji - głównie z uwagi na to, że kończą się wyzwania, które mnie bezpośrednio zainspirowały do stworzenia pracy.

Today I want to show you a layout I made about two weeks ago. It took me long time to write this post, first because of computer problems and then because of my surgery. But better late than never. Good thing that I will manage to join the challenges I was inspired by while making this layout.



Cóż będę się rozpisywać, pracę zgłaszam na wyzwania:

It's not much to say, I'm joining following challenges:

(zainspirowały mnie kolory, duży kwiat, mglista atmosfera i hasło/
I was inspired by colours, 'misty' mood, the sentence and this big flower)

http://scraparoundtheworld.blogspot.com/2015/02/february-2015-challenge-22-romantic.html

(ujął mnie motyw nagich drzew, który wykorzystałam dobierając moje zdjęcie oraz motyw krótkich haseł, dzięki któremu wybrałam hasło przewodnie/
I was inspired by winter trees so I used matching photo, I also liked the short notes, that's why I used this sentence)

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-z-gosciem-38.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Scrapberry's, UHK Gallery, Lemoncraft
Mgiełka/Mist: Distress Spray Stains
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy)
Stempel/Stamps: 7 Dots Studio

8 komentarzy:

  1. Wow! Boski! :) Niezwykle wiosenna ta zieleń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. AWESOME! Love the mixes of greens. Thank you for joining us over at SATW xx

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny :) mega wiosenny, dzięki tej zieleni :) i świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! wspaniały pomysł, żeby zdjęcie było inspirowane moodboardem! dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful work, I love it !! Thank you for playing at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Totally love it! Thank you for playing with SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely layout I am so glad our Mood Board inspired you! I wish you a speedy recovery! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne LO. Super dobrałaś kolory do pieknego zdjęcia.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.