sobota, 28 lutego 2015

255. Cardabilities #118


Dziś nadszedł czas na moją ostatnią inspirację dla bloga Cardabilities. Dziękuję Karan za możliwość bycia w Design Teamie a także koleżankom z DT za wspólną zabawę.

Today is my last inspiration for Cardabilities. I want to thank Karan for great sketches and great opportunity. I also want to say thank you to fellow designers for great time.




Dzisiejsze wyzwanie sponsoruje amerykański sklep Flying Unicorn, a na losowego zwycięzcę wyzwania czeka nagroda w postaci zestawu miesiąca. Poniżej znajdziecie linki do sponsora:

Today's challenge is sponsored by U.S store Flying Unicorn. A random card-maker will win a monthly kit. Below, you'll find some links to sponsor's sites:
 
http://www.flyingunicornstore.com/



Zapraszam Was na bloga Cardabilities, aby przekonać się, jakie prace wykonały inne projektantki. I koniecznie weźcie udział w wyzwaniu!

Visit Cardabilities blog to see all the beautiful cards my fellow designers made and get inspired!


6 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Cudnie vintage'owa. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous card! Love the vintage vibe! Thanks for the inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż sprawdziłam od kiedy cię nie było... no zeszło ci się!
    ale będzie juz dobrze mam nadzieję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszło mi się... też mam nadzieję, że już będzie dobrze :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.