poniedziałek, 20 kwietnia 2015

256. Po długiej przerwie/Long time no see


Witam Was wszystkich po bardzo długiej przerwie. Nie było mnie tu ponad półtora miesiąca (niestety przyplątały się problemy zdrowotne i na hobby już sił nie starczyło), ale wracam. Może nie będę publikować tak często jak poprzednio, jednak mam nadzieję, że pomimo to będziecie mnie odwiedzać. Wracam z kartką w stylu C&S, cóż mam powiedzieć - podoba mi się! Uwielbiam ten stempel i bardzo mi się podoba to jak wygląda na "polaroidowej" ramce wyciętej z papierów Kaisercraft (pierwszy raz zastosowałam ten pomysł w tej pracy).

Hi everyone! Long time no see... Last time I published a post nearly two months ago. Unfortunatelly I had some health problems and crafting was the last thing I was thinking about. Now I'm back. I may not publish posts as often as earlier, but I will be here and I hope you will still be visiting my blog. Today I want to show you C&S card I made and I really like it! I love this 7 Dots Studio stamp and I like the way it looks on "polaroid" frame cut from Kaisercraft paper (first time I used the idea in this project).



Pracę zgłaszam na dwa wyzwania, które mnie zainspirowały (po tak długim czasie bez scrapowania potrzebuję duuużo inspiracji):

I'm joining two challenges which inspired me (it was long time without crafting so I need a lot of inspiration):

(papier Balance z kolekcji Illumination od początku kojarzył mi się z tęczą/
paper I used - Balance from Illumination collection - makes me think about the rainbow)

http://7dotsstudio.com/archives/19205

(tak, to właściwie jest kartka dla przyjaciółki, o czym wybitnie świadczy napis, do tego czarny kolor przywodzi na myśl aromatyczną kawę, której niestety nie mogę póki co pić, a pastelowe kolory widoczne w pracy kojarzą się z apetycznymi babeczkami z kremem/
yes, the sentence says it is a card for a friend, black colour is like black coffee I can't drink for next few months, pastel colours are like tasty cupcakes)

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/04/diabelskie-wyzwanie-z-bee-scrap.html

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/04/diabelskie-wyzwanie-z-bee-scrap.html

I na koniec jeszcze jedna informacja. Przez najbliższy czas będziecie obserwować różne zmiany na blogu i fanpage'u (łącznie ze zmianą nazwy). Nie przejmujcie się tym. Chcę odświeżyć i ujednolicić wygląd mojego miejsca w sieci, a na to potrzeba czasu.

One more info - in next few weeks you'll probably notice some changes on my blog and FB fanpage (including name change). Don't worry - I just want to freshen up my page a little bit and I need time to do it.

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: 7 Dots Studio (Illumination, All I Ever), Kaisercraft (Miss Match)
Tusz/Ink: Memento (Black)
Stempel/Stamps: 7 Dots Studio (Illumination

14 komentarzy:

  1. no nareszcie wróciłaś! praca jak zwykle fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna :) spokojna taka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta ale bardzo efektowana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostsze są najtrudniejsze, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Aggie ! życzę Ci dużo zdrówka.
    Stempel jest rzeczywiście fantastyczny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Wasze komentarze, cieszę się, że mogłam już wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aggie, Słonko, mam nadzieję, że te zdrowotne problemy już odchodzą w przeszłość a przed Tobą rekonwalescencja i powrót do zdrowia i tego Ci życzę z całego serca ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszczędna w formie ale bardzo klimatyczna.Dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu z Bee Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  9. i love your cas card! it is so shine! Thank you for playing along with 7Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  10. sweet card! Thanks for joining our rainbow challenge at 7 Dots Studios

    OdpowiedzUsuń
  11. Great card! Thank you so much for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely card! Thanks so much for playing along at 7 Dots Studio!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.