sobota, 30 maja 2015

266. Zapomniałam.../I forgot...


Kompletnie zapomniałam, że nie podzieliłam się z Wami moim testem, który wykonałam dla Fifi Rifi w ramach testów konsumenckich. Cały artykuł możecie znaleźć na blogu Fifi Rifi, a ja przypomnę tu tylko moje prace. Praca z kolekcją Paris Paris była przyjemnością i cieszę się, że to właśnie mi przypadła możliwość wykonania tego testu. Zobaczcie, co z tego wyszło.

I completely forgot, that I never published a post with test I conducted for Fifi Rifi store. Whole article you can find on Fifi Rifi blog, but I want to share with you some works. Working with Paris Paris collection was a pleasure and I was really happy I got the posibility to make this test. See what I made.


Udało mi się zrobi layout, w którym wykorzystałam zdjęcie katedry Notre Dame. Papier, którego użyłam daje naprawdę dużo możliwości.

I made a layout with Notre Dame cathedral photo. The paper I used is really awsome and gives so many possibilities.



Zrobiłam też mini album ze zdjęciami z Wersalu i Luwru.

I also made a mini-album with photos from Versailles and Louvre museum.





Całości dopełnił tag.

The last but not least was a tag.


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers UHK Gallery (Paris Paris)
Tusz/Ink: różne/assortment
Mgiełki/Mists: Distress Spray Stains
Dodatki/Embelishments: buttony (UHK Gallery), zawieszka

1 komentarz:

  1. Ale cudeńka. :) Świetnie wykorzystałaś tą kolekcję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.