środa, 3 czerwca 2015

267. Domek dla lalek/Dolls' house


Chciałam, aby ten post ukazał się w Dzień Dziecka, niestety jakieś wstrętne przeziębienie pokrzyżowało mi plany. Kto to słyszał, żeby chorować w czerwcu! Zakatarzona i chrypiąca chciałabym przedstawić Wam moje dzieło - domek dla lalek. Praca jest może mało scrapowa, ale hej, użyłam papierów scrapowych i domku Crafty Moly.

I wanted to post it two days ago, but some horrible cold made it impossible. That's just stupid, who has cold in June? But here I am, with runny nose and sore throat, I want to show you my dolls' house. Maybe it's not very scrapbooking kind of thing, but hey, I used some scrapbooking paper and a house by Crafty Moly.


Od razu ostrzegam, że zdjęcia nie są najlepszej jakości. Musiałam obfotografować domek zanim trafił do rąk nowej właścicielki (czyli mojej córki). Dodatkowo okazało się, że moja domowe "studio fotograficzne" jest za małe, żeby sfotografować na nim gabarytową pracę. Przepraszam więc za mało profesjonalne tło i zachęcam do obejrzenia zdjęć.

I want to say, that photos are not the best. I had to take pictures before I gave the house to its new owner (my daughter). Another problem was with my handmade "photo studio". It was just too small to fit quite big work on it. I apologize for non-professional background but I'll be happy if you have a look.


Powyżej znajduje się zdjęcie tyłu domku, a poniżej zdjęcie z przodu. Domek jest produkcji Crafty Moly i muszę przyznać, że jest naprawdę solidny, stabilny i wszystkie elementy są idealnie spasowane. 

Above you can see the back of the house and below there is the front. The house is manufactured by Crafty Moly and I have to say it is really good quality, everything fits perfectly and it's stable.


Wyposażenie domku oczywiście nie jest wykonane ręcznie, moja robota to sklejenie i ozdobienie domku, meble pochodzą z kupnego zestawu, ale może kiedyś urządzę go w lepszym stylu. Do ozdobienia ścian i podłóg użyłam różnego rodzaju papierów (spis poniżej, oczywiście niekompletny, ponieważ niektóre papiery zalegały w przydasiach od dłuższego czasu i już nie pamiętam jakich są firm).

All the furniture is not handmade obviously, I only glued the house together and decorated it. Maybe in some time I will change plastic furniture with handmade stuff using some chipboards. To decorate walls and floors I used some scrapbooking papers (the list is below, I don't have full list as some papers were in my cupboard for too long to remember their names).




Mam nadzieję, że podobał Wam się mój pomysł na prezent dla dziecka. Nie byłabym sobą, gdybym nie zgłosiła domku na pewne wyzwania:

I hope you liked my idea. I'm sure it's perfect for a gift for someone under 10 years old. Obviously I'm going to join some challenges:


http://blog.craftbar.com.pl/2015/05/wyzwanie-nr-19-d-jak-dziecko.html


http://scrapek.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-nr-36-praca-z-okazji-dnia.html

http://scrapek.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-nr-36-praca-z-okazji-dnia.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Galeria Papieru (Kolorowa Łąka, Przesyłka Ekspresowa), Studio75 (Panna Oliwia), Scrapberry's (Versailles, Afternoon Tea Lace)
Tekturki/Chipboards: Crafty Moly (Domek, Okna i drzwi)

2 komentarze:

  1. FANTASTYCZNY! Musiałaś w niego włożyć mnóstwo serca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny domek, fantastyczny prezent, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.