poniedziałek, 15 czerwca 2015

271. Mały shadowbox/Little shadowbox


Zrobiłam sobie shadowbox. Miałam pasujące pudełeczko i po prostu postanowiłam spróbować. Niestety trochę się przeliczyłam bo okazało się, że niestety nie posiadam pod ręką wystarczającej ilości materiałów, które mogłyby sprostać mojej artystycznej wizji. Wyszło jak wyszło, w sumie nie jest chyba aż tak źle.

I made a shadowbox. I had nice box so I wanted to try and make something new. Unfortunatelly I didn't think I need so many flowers, etc. and the shadowbox doesn't look exactly as I wanted. It's not bad though.


 
Jak zapewne się domyślacie, zalterowałam pudełeczko po drobnych elementach filcowych kupionych kiedyś w Empiku. Było to moje drugie podejście do tego pudełka. Jakiś czas temu zaczęłam je alterować, ale nie byłam do końca przekonana, co właściwie chcę zrobić i odłożyłam je na później. Niby zrobiłam fotkę pudełka pomiędzy jednym a drugim alterowaniem, ale nie wyszła zbyt dobra. W każdym razie, sami spójrzcie.

You probably noticed that I altered a box I had left after buying some felt embelishments. It was my second try to be honest. Few months ago I tried to alter it, but I wasn't sure what I want to make so I left it for a while. I took a photo of how it looked like "before" but the quality is poor. Anyway, have a look.



Dwa tekturkowe kwadraciki w lewym górnym rogu to miejsce na zdjęcia. Nie do końca wiem, czy zostawię sobie ten shadowbox, czy może go komuś sprezentuję, więc pozostawiłam tam miejsce na pewną personalizację. Koniec gadania, czas na więcej zdjęć:

Two chipboard squares in the top left corner are a space for photos. I'm not sure yet if I'm going to keep the shadowbox for myself or give it to someone, so I left some space for personalization. Now it's time for some more pictures:




Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:




http://my-dream-craft.blogspot.ie/2015/05/wyzwanie-3-dla-taty_30.html


http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-challenge-retromania-11.html


http://tricksartist.blogspot.com/2015/06/sztukateria-21.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Studio75
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy)
Mgiełki/Mists: Distress Spray Stains (Brushed Corduroy)
Tekturki/Chipboards: DreamCraft (Ramka)
Dodatki: 7 Dots Studio (napisy)

8 komentarzy:

  1. Piękne! Bardzo mi się podoba kolor czerwony w tym zestawieniu. Dziękuję za udział w Retromanii, pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest! A dodatków jest tak w sam raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl, wyszedl ekstra ! Lubie takie projekty :) Dziekuje za odwiedziny u mnie !! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. żle? Jest dobrze, bardzo dobrze. Świetne kolorki a to serducho za "szybką" z tekstem szalenie mnie ujęło

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jest to maleństwo! Kolory genialne i te 'wysypujące się' jakby owoce... super! Dzięki za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.