wtorek, 23 czerwca 2015

274. Dwa foldery/Two files


Dziś chcę Wam przedstawić dwa foldery, które ostatnio zrobiłam. Tak się składa, że mam w domu dwoje biegaczy (choć jedno z nich jest baaardzo początkujące) i choć osobiście nie biegam, to staram się ich wspierać i dopingować. Ponieważ ostatnio uczestniczyliśmy w wielu imprezach biegowych, to nazbierało się nam trochę numerów startowych. Szkoda wyrzucić, bo to całkiem fajna pamiątka, szczególnie dla młodszej części rodziny. A ponieważ potrzeba jest matką wynalazku, to ozdobiłam dwa foldery Heidi Swapp, które kiedyś wygrałam w konkursie scrap.com.pl (i do tej pory nie wiedziałam na co je przeznaczyć).

Today I want to show you two files I made recently. Making the story short - I have two runners in my three-people family (ok, one of them is rather a begginer), I'm not a runner myself but I try to support them as much as I can. Because we have attended few running events in last few months, a lot of starting numbers piled up in the drawer. I can't just throw them out because they make a great keepsake (especially for the youngest member of my family). So I had to organize them. Few months ago I won Heidi Swap files in a competition on scrap.com.pl fanpage and I wasn't sure how I want to use them. Now I decorated them and voila!







Jak widzicie na zdjęciach, w środku folderów dodałam "wkładki" do utrzymywania na miejscu numerów startowych. Zamontowałam również zapięcia na rzep, a także "podpisałam" foldery tekturkami ze Scrapińca.

As you can see on the photos, inside the files I added some "inserts" to keep the number sheets in place. I also added some velcro clasps and chipboards.

Foldery zgłaszam na wyzwania:

I'm joining the challenges:


http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-tematyczne-mru.html

(folder żółty)

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-soneczne-ze-scrapincem-sunny.html


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Heidi Swapp (Sugar Chic Memory Files), Kaisercraft
Tekturki/Chipboards: Scrapiniec (You Rock My World)

2 komentarze:

  1. świetnie spożytkowałaś te foldery :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.