wtorek, 28 lipca 2015

281. Czy to bajka, czy nie bajka.../Fairy tale or not...


Dziś chcę Wam przedstawić projekt, którego wykonanie zajęło mi trochę czasu. Projekt, który jest mini-albumem dokumentującym wakacyjną przygodę, polegającą na... poszukiwaniu krasnali.

Today I want to show you new project. It took me some time to finish it, but it was worth it. This is a mini-album which documents one summer adventure - looking for gnomes.



Z zewnątrz album nie jest zbyt bogaty, ale po pierwsze okazało się, że nie mam zbyt wielu pasujących dodatków, a po drugie zależało mi na tym, żeby okładka nie była przesadzona, ponieważ mam zamiar wszystkie mini-albumiki przechowywać razem w pudełku, żeby się nie niszczyły.

It doesn't look very "rich" outside, but first I didn't have a lot of matching embelishements, second I wanted to keep it rather simple and easy to store in the shoebox with other mini-albums.


Album jest typową harmonijką zamkniętą w okładce. Postawiłam na pastelową kolorystykę z mocniejszymi akcentami i użyłam jednej z najnowszych kolekcji UHK Gallery - Loft oraz moich ukochanych dodatków z kolekcji Illumination 7 Dots Studio.

The album is rather simple one. I decided to use soft colours with strong black&white accents so I used papers from one of the newest collection by UHK Gallery - Loft and some embelishements from my favourite Illumination collection by 7 Dots Studio.

 
Ogólnie założenie było takie, że na wierzchu będą zdjęcia zrobione podczas poszukiwania krasnoludków, natomiast pod klapką (bo każda strona jest jakby podwójna) znajdą się zdjęcia samych krasnali wraz z opisami gdzie je znaleźć oraz cytatami z książki. Każda ze stron opatrzona została też numerkiem, który zaznaczony jest też na mini-mapie przyklejonej do wewnętrznej strony okładki.

The idea was simple: every page is "double" what means it has a flap. Photos of us searching for gnomes I glued to the flap and inside a page I glued pictures of gnomes with quotes from the book and coordinates. Every page has a number and I added a mini-map too.









Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam zdjęciami :)

I hope I didn't post too many pictures :)


Album zgłaszam na wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://beescrapshop.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-3-wakacje.html




http://scrapikowo.blogspot.com/2015/07/zachowac-wspomnienia.html


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: UHK Gallery (Loft), Białe Kruczki (Taniec Kwiatów)
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy), Prima Chalk
Tekturka/Chipboard: Wycinanka
Stempel/Stamp: Prima (by Finnabar)
Dodatki/Embelisments: 7 Dots Studio (Illumination), UHK Gallery, Lemoncraft

11 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam albumiki!!! Twój jest słodki, a dodatków widzę w sam raz.
    Dziękuję za wzięcie udziału w pszczółkowym wyzwaniu.
    Ula z Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooooo, ale super! Jestem nim absolutnie zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku fenomenalny jest ten albumik! zakochałam się w nim szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest fantastyczny!! dopracowany w każdym calu! dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap i pozdrawiam - Karolina_Wycina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały albumik! Doceniam ogrom pracy (ale jakże przyjemnej) nad takim "maleństwem". Cudne uwiecznienie wspomnień na wiele wiele lat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny :) okładka jest genialna - taka w sam raz, jeśli o dodatki chodzi :D no i strasznie podoba mi się układ w środku :D świetny pomysł z tymi klapkami ;D ale bym go chciała zmacać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny, nie można się przy nim znudzić..wiąz można odkrywać na nowo!.pracy przy tym mnóstwo...ale efekt wspaniały! podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny! Muszę sobie taki zrobić! Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten album jest GENIALNY!!! wspaniała pamiątka a jego kształt i forma powaliły mnie na kolana! :)
    Dziękuję za udział w wakacyjnym wyzwaniu Bee Scrap! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.