wtorek, 21 lipca 2015

279. Wracam/I'm back

 
Witam Was wszystkich po krótkiej przerwie. Pierwotnie plan był taki, że cały lipiec obędzie się bez scrapowania. Nie wyszło :-) chyba jestem uzależniona... Wracam dziś do Was z kartką ślubną. Stworzoną właściwie bez okazji. Po prostu miałam ochotę zrobić coś delikatnego i kwiatowego. Zobaczcie jak wyszło.

Hi everybody! I'm back! I thought I will manage not to craft for whole July, but I didn't. I think I may be a scrapbooking addict... So I am back and I want to show you a wedding card. No, I'm not going to a wedding, I just wanted to make something delicate and full of flowers. See what I made.



Całość jest utrzymana w kremowej tonacji, nawet perełki są lekko kremowe. Zrezygnowałam z zielonych listków na rzecz brązowych i kremowych. Dawno nie robiłam kompozycji kwiatowych, ale ponieważ ostatnio uzupełniłam zapasy, to muszę przyznać, że zaszalałam.

I decided to use cream colour scheme, even the pearls are in cream colour. I also didn't use any green leaves, I chose brown and cream ones. I must admit I didn't make any flower compositions for a long time, but because I bought some flowers, I used a lot of them.


Kartkę posyłam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://craftymoly.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-lipcowe-34-niezielone-liscie.html


http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-goscia-pc-kremowo-kwiatowo.html

http://scrapkipl.blogspot.com/2015/07/scrapkuj-z-nami-koronkowe-lato.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: Studio75
Tusz/Ink: Prima Chalk (White)
Tekturka/Chipboard: CraftyMoly (W dniu ślubu)

5 komentarzy:

  1. Bardzo delikatnie Ci wyszła. ;) Aż miło na niej zawiesić oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo mi se podoba i kolorystyka i stemplowane koronkowe tło (a może to taki papier?), bukiet w rogu i perły jako kwintesencja całości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo urocza! możne się zainspiruje... mam zamówienie na ślubna kartkę, a niemoc mnie jakaś dopadła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kompozycja i kolorystyka, piękna kartka :D Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.