wtorek, 18 sierpnia 2015

286. Paw/A peacock


Layout, który dziś Wam przedstawiam, jest wynikiem wczorajszego napadu weny twórczej. Prosty, z małą ilością dodatków, na papierze z mojej ukochanej kolekcji Illumination 7 Dots Studio (scrapy na tych papierach praktycznie robią się same). Zdjęcie pawia wykonane przeze mnie w czasach, kiedy mój Olympus (dla niewtajemniczonych: aparat fotograficzny) był piękny i młody, i nie szwankował mu jeszcze obiektyw.

A layout I want to show you today is rather simple and doesn't have a lot of embelishments. I used my favourite Illumination collection by 7 Dots Studio. Photo of peacock was made by myself years ago (when my Olympus camera was still young and sharp, and didn't have any problems with lenses).



Layout zgłaszam na wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://7dotsstudio.com/archives/20351


http://www.altairart.pl/2015/08/wyzwanie-10-paleta-barw.html


http://papeliapl.blogspot.ie/2015/08/wyzwanie-2-zdjecia.html



Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: 7 Dots Studio (Illumination)
Tekturki/Chipboards: Papelia (Dekor)
Dodatki/Embelishments: 7 Dots Studio (Illumination), Docrafts, DP Craft

18 komentarzy:

  1. Wyszedł przepięknie i nawet nieco magicznie, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo mi sie podoba! Kolorystyka- fantastyczna!
    zaciskam kciuki za powodzenie w wyzwaniach
    i pozdrawiam w imieniu DT Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, po prostu, jestem zachwycona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja :D zdjęcie pawia jest boskie :D jak i cały scrap :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!! layout wyszedł niesamowicie! paw idealnie się tu wpasował, no taki z niego model, że tylko mu pozazdrościć! a Twoje tło jeszcze piękniejsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, bardzo podoba mi się kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. interesting work! i love this colors, it looks very elegant! Thank you for playing along with us at 7Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamurowało mnie i nie wiem co napisać ;) Praca jest po prostu boska :) Cieszę się bardzo, że bierze udział w wyzwaniu Papelii i w imieniu całej załogi życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh! amazing lo! Thank you so much for playing along with us at 7Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful page! Thank you for joining the 7 Dots Studio's challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  11. Totally stunning!! Thank you for playing along with us at 7 Dots Studio challenge this month!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! So beautiful!!! Thanks for joining us at the 7 Dots Studios Challenge this month!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne LO! <3 Mogę tylko podziwiać i pogratulować pomysłu - zwłaszcza, że ja w LO, jestem mocnooo początkująca ;) Bardzo, bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful peacock palette! Thank you for joining the 7 Dots Studio's challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach!!! Jaki minimalizm a jaki dosadny. Obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra LO, ten efekt jaki dają pióra -lekkość i delikatność- jestem pod ogromnym wrażeniem, dziękuję za udział w 2 wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne LO!!! Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne LO, pomysł genialny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.