sobota, 22 sierpnia 2015

288. Ozdoba do craft-kącika/Something for craft corner


Jakiś czas temu zrobiłam sobie ozdobę do mojego scrap-kącika. Powiem szczerze, że długo zajęło mi zalterowanie starej ramki z Ikei w taki sposób, aby mi się podobała. Psikałam mgiełkami, mazałam gesso, malowałam akrylami, stemplowałam, sypałam brokatem i w końcu udało mi się uzyskać w miarę satysfakcjonujący efekt. A główną ozdobą tej ramki jest oczywiście grafika - ulotka, którą znalazłam kiedyś w paczuszce ze sklepu Retro Kraft Shop.

Few days ago I finally finnished altering an old Ikea photo frame to a proper decoration of my craft-corner. It took me quite a while to make it as "good-looking" as I wanted to. I was using some mists, gesso, acrylics, stamps, glitter and finally... here we are. But there is a thing which makes this frame and obviously this is a flyer I found in a parcel from Retro Kraft Shop (the sentence says: I'm a scrapoholic and I'm proud of it).





Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

(brokat-wycinanka-kwiaty/glitter-die-cut-flowers)

http://studio75pl.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-8-bingo-challenge-8-bingo.html


http://scrapandskill.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-8-dowolna-praca-scrapbookingowa.html

Spis materiałów/List of products

Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy), Memento (Black)
Stempel/Stamps: Viva Decor
Mgiełki/Mists: Distress Spray Stains
Tekturki/Chipboards: Mini-Art, 7 Dots Studio

7 komentarzy:

  1. fajna ramka i świetny tekst! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna ozdoba idealna do takiego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ozdoba nie wymaga komentarza :P dziękuję za udział w zabawie S'n'S

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely work! Thank you for joining us in Studio75! Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna praca.Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :D i każda z nas pewnie by się pod tym napisem podpisała ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.