poniedziałek, 24 sierpnia 2015

289. Kartka w stylu CaS/CaS card


Co tu dużo pisać, zachciało mi się kartki w stylu clean and simple. No to sobie taką zrobiłam :)

There's not much to say about this card. I just fancied a clean and simple card so I made one :)



Ponieważ zainspirowały mnie pewne wyzwania, zgłaszam na nie moją kartkę:

Because I was inspired by some challenges, I'm joining them:


http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-kolorystyczne-mru.html


http://goscrap.pl/nowe-wyzwanie-mapkowo-kartkowe-16-new-card-sketch-challenge-16/




Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: 7 Dots Studio (Illumination)
Tekturki/Chipboards: Scrapiniec
Dodatki/Embelishments: DP Craft

11 komentarzy:

  1. mega clean&simple i wyszła genialnie!!!! <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja :D c&s w najlepszej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zinterpretowałaś mapkę :) Mistrzowskie C&S :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. :) Prosta i efektowna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ jest super - ogromnie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwię się, że jeszcze tu nie pisałam, jak jest cudnie <3 Coś, co bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne ! Świetnie zinterpretowałaś mapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To niełatwy styl, kartka bardzo udana, przyciąga oko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda DT GOscrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.