czwartek, 27 sierpnia 2015

290. Ziarnko piasku/Grain of sand


Lato powoli dobiega końca, ale letnie wspomnienia będą trwać przez okrągły rok a pomóc im w tym mogą mini-albumy. Np. takie jak ten, który dziś chcę Wam pokazać. Jest to mój pierwszy albumik oparty na tagach i chyba wyszło całkiem nieźle. Jak widzicie wykorzystałam naturalne ozdoby takie jak muszelki oraz piasek a główną moją inspiracją było wyzwanie ScrapBerry's (album wykonany jest w większości z ich produktów, a dokładną listę, jak zwykle znajdziecie na końcu tego posta).

Summer will be over soon, but we will all treasure summer memories until next year. Mini-albums can help us to do it. I want to show you one today. It's first time I made an album using tag pages, but the outcome is nice. As you can see on the photos, I used "natural" embelishments as seashells and sand. The main inspiration was Scrapberry's challenge (most of the products I used are ScrapBerry's brand too, you can find full list at the end of this post).



Nie za bardzo wiem, co mogę napisać o tym albumie, więc po prostu zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.

I'm not sure what else I can say about this album, so I just want to invite you to view the photos. Enjoy.








Album zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

http://blog.scrapberrys.co.uk/2015/08/august-challenge-at-scrapberrys.html

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-piaskowe-z-co-sand-challenge.html

(mi się babie lato kojarzy z ciepłymi promieniami słońca, ze spacerami na plaży i łapaniem ostatnich dni lata - z tym jest związany mój album i takiej kolorystyki użyłam)
http://blog.paperconcept.pl/2015/08/wyzwanie-7-babie-lato/


Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: ScrapBerry's (Versailles collection)
Tusz/Ink: Distress Ink (Brushed Corduroy), Memento (Black)
Stempel/Stamps: ScrapBerry's (Around the World)
Tekturki/Chipboards: Dream Craft
Dodatki/Embelishments: 7 Dots Studio (stickers), DP Craft (pearls), Lemoncraft (Pom Pom trim), ScrapBerry's (charm - Seaside)

8 komentarzy:

  1. Obłędny! Te muszelki na pierwszej stronie wyglądają fenomenalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem.. album wyszedł świetnie. Podobają mi się eko-tagi- tektura FAListA fantastycznie się tu komponuje i kolorystycznie i tematycznie. powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mini albumy, mam ich kilkanaście. Twój jest cudny, piękne zdjecia i fantastyczna oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mini albumy, mam ich kilkanaście. Twój jest cudny, piękne zdjecia i fantastyczna oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Okładka jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik wyszedł.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CO.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, uroczy... Kolory końca lata - babie lato jak na dłoni...
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny album dopracowany w szczegółach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.