poniedziałek, 19 października 2015

309. Ślubna kartka z przepiękną tekturką/A wedding card with a beautiful chipboard

 
Ostatnio jestem tak zalatana, że właśnie zauważyłam, że nie pokazałam Wam jeszcze kartki, którą wykonałam z okazji ślubu koleżanki z pracy. Kartka jest dość duża (format A5) ponieważ w środku musiały się zmieścić podpisy całej załogi. Wykorzystałam przepiękną tekturkę Dream Craft "Para", którą dodatkowo ozdobiłam perełkami, a zresztą... zobaczcie sami! 

I was so busy last days that I've just noticed I didn't share with you a card I made for my colleague's wedding. It's quite big as everyone from our team wanted to sign it. I used Dream Craft's chipboard and I decorated it with some pearls. Have a look!


Kartkę wykonałam także jako inspirację dla DreamCraft, zapraszam więc na bloga jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej o materiałach, których użyłam.

This card was also an inspiration for DreamCraft. Visit their blog to check out what supplies I used to make it.

4 komentarze:

  1. Przepiękna. ;) Bardzo romantyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przesłodka, a te kwiatki mają tak piękne kolorki, że dodają jej masę uroku, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.