sobota, 12 grudnia 2015

323. Białe święta/White Christmas


Dziś pragnę Wam pokazać jedną z moich najnowszych kartek - świątecznych oczywiście. Przede wszystkim chciałam, żeby była lekka i "puszysta". No i chyba mi się udało.

Today I want to show you one of my most recent cards - Xmas cards of course. I really wanted to make this one very light and cosy - and I think I made it.






Kartkę chciałabym zgłosić na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-12-biae-swieta-challenge-12.html

(zainspirowały mnie: zimowa biel, kwiaty, motyw kuli, którego użyłam w centralnej części kompozycji oraz ptak - stąd pióra/
I was inspired by: white of snow, flowers, orb theme - I used it in the middle part of my card; and a bird of course - that's why I used some feather)

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-z-gosciem-48.htmlhttp://scrapakivi.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-z-gosciem-48.html

(wybrałam środkową poziomą linię: biały, tekturka, koronka/
I chose middle horizontal line: white, chipboard, lace)

http://scrapek.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-nr-41-bingo.html


Od tego posta chcę wrócić do podawania na końcu każdej notki spisu materiałów, których użyłam.  Mam nadzieję, że będę wytrwała.

From this post on, I want to start (again!) giving you a list of supplies I used to complete a project. I hope I will make it.

Spis materiałów/List of products:

Papiery/Papers: Galeria Papieru (Świerszcz za Kominem 05)
Tekturki/Chipboards: Dream Craft (Gwiazdka 04, Gwiazdka 06)
Wykrojniki/Dies: Joy Crafts (Vintage Flourishes)
Dodatki/Embellishments: DP Craft (Kryształki samoprzylepne/Adhesive stones White); kwiaty, gwiazdki, piórka, wstążka i guziki - lokalne sklepy/flowers, stars, feathers, ribbon and buttons - local stores)

4 komentarze:

  1. jest niesamowicie śliczna, taka lekka i śnieżna, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeej! Leciutka jak biały puch! Wielbię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka!Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.