niedziela, 10 stycznia 2016

332. Historia pewnej ramki.../One old frame story...


Wczoraj postanowiłam zalterować pewną ramkę, która stała w mojej szafce już od jakiegoś czasu (o taką dokładniej). Pokombinowałam i przesunęłam "plecki" ramki do tyłu, dzięki czemu zyskałam jakieś 2 cm głębi w środku na przestrzenną kompozycję, którą sobie zaplanowałam. Na początku chciałam zalterować czarną obudowę ramki, ale zrezygnowałam z tego, ponieważ taka prostota będzie bardziej pasować do ogólnego wystroju mieszkania.

Yesterday I decided to alter an old photo frame I had in my closet (this one). First thing I wanted to sort out was moving the "back" of the frame back, so I got about 2 cm of space inside and I managed to put there a composition of flowers and other stuff. Originally I wanted to use some media and alter the frame itself, but I decided to leave it as it is, because it suits better to whole image of my apartment.



Myślę, że wyszła mi fajna "motywaryjka" na początek roku, coś, co będzie mi przypominać, jak bardzo cieszę się z tego co mam.

I think I managed to make nice motivational frame. Something which will remind me everyday of how much I enjoy the life I live.




Ramkę zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-challenge-30.html


http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.ie/2016/01/january-challenge-altered-art-reveal-1.html


http://snipart-pracownia.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-11.html

Spis materiałów/List of products

Papiery/Papers: 7 Dots Studio (Yuletide, Illumination), 13@rts
Tekturki/Chipboards: I Kropka
Dodatki/Embellishments: piórka, kwiaty, dodatki - lokalne sklepy/feathers, flowers, embellishments - local stores)

15 komentarzy:

  1. Wyszło przepięknie! Czarna ramka świetnie komponuje się z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, efekt końcowy jest powalający. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne przesłanie i cudownie romantyczna oprawa - a prosta czarna ramka fajnie to zamyka. Dziękujemy za udział w zabawie na scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very elegant! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a gorgeous little frame! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwaniowo for our "Altered Art" challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu I KROPKA :)
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie cudowna!! Dziękuję, że bawisz się z nami w scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. beatiful little frame! Love it! :) Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. This turned out beautiful! Great job! Thank you for joining us at I KROPKA xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Super cool! Adorable frame! Thanks for joining I-Kropka challenge!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this beautiful frame!! Thank you for playing with Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za udział w i-kropkowym wyzwaniu na http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.