sobota, 6 lutego 2016

336. Wpis w Art Journalu/Art Journal page


Ostatnio stworzyłam pierwszą od dawna stronę w Art Journalu. Wczoraj podzieliłam się nią na blogu Dream Craft w ramach mojej inspiracji a dziś chcę się pokazać ją tutaj.

Not so long ago I created first Art Journal page in ages. Yesterday I shared it on Dream Creaft blog and today I want to share it here.


Niestety nie mam zbyt wielu zdjęć, bo jeszcze nie opracowałam dobrej metody na fotografowanie Art Journala. Ktoś ma może jakieś sugestie?

I have only one photo just because I'm not sure yet on how to take photos of Art Journals. Maybe any of you have any suggestions?

Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

(mój cytat jest z "Paddingtona" Michaela Bonda - ulubionej książki mojego dzieciństwa/
I used a quote from "Paddington" by Michael Bond - a favourite book of my childhood)

http://retrokraftshop.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-challenge-retromania-14.html

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/02/february-2016-masculine-project-reveal-1.html


14 komentarzy:

  1. Efekt końcowy jest naprawdę powalający. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love how grungy this is! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooch, jaki tekst! Jakbym mojego tatę słyszała ;) Super wpis, piękne przenikanie kolorów! Dziękujemy za dołaczenie do zabawy na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. A grunge play in your journal, came out great ! Thanks for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się podoba kolorystyka tego wpisu!I motyw zegarów też zawsze przyciąga mój wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory i świetne efekty chlapania. Dziękujemy za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful!Thanks for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba, jak dobrałaś kolory w tym wpisie - nigdy bym na taki zestaw nie wpadła :) kompozycja też jest fajna, w ogóle wpis mi się bardzo podoba. dziękuję za wspólną zabawę wraz ze Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.