czwartek, 11 lutego 2016

338. Pudełka do przechowywania tekturek/How to store chipboards


Dziś chcę Wam pokazać jak ozdobiłam sobie pudełka, w których trzymam tekturki. Użyłam papierów UHK Gallery ze starszych kolekcji - Winter is coming i Lavender Mint Drinks (tak wiem, chomikuję co bardziej ulubione wzory). Dodałam też napisy z kolekcji Loft oraz różne washi tape. I jakoś tak mi się od razu lepiej pracuje...

Today I want to show you how I decorated little boxes I use to keep my chipboards. I used UHK papers (from older collections, I still keep them because it's hard to find them in stores nowadays). I also added some washi tape and sentences from Loft collection. Boxes look much better now and I enjoy working with chipboards more.






Pudełka zgłaszam na wyzwanie:

I'm joining following challenge:


http://artimeno.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-43-praca-z-papierami-uhk.html

3 komentarze:

  1. Świetny i pomysł na pudełka na tekturki! Z takich pięknych pudełek to i ja chętnie bym tekturki sięgała...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyszły. ;) No i najważniejsze - nie dość, że piękne to jeszcze praktyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś coś fantastycznego dla siebie - gratulacje!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.