niedziela, 24 kwietnia 2016

352. Koteczek/A pussy cat


Oj trochę mnie tu ni było... wybaczcie tę nieobecność, ale brak czasu mnie przerasta. Aktualnie pracuję nad opracowaniem sposobu, dzięki któremu mogłabym w miarę regularnie pojawiać się na blogu. Myślę też o zmianie szaty graficznej. Mam nadzieję, że mi się uda. Dziś chcę się z Wami podzielić kotem-zawieszką na drzwi. Taki słodziak mi wyszedł.

Wow, long time no see... I do apologize for not being here, but this lack of time is killing me. At the moment I'm trying to sort this out and find a way to blog more often. I also think about changing the blog's layout. I hope I will make it. Today I want to show you this sweet pussy-cat.




Pracę chciałabym zgłosić na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/04/przyda-sie-dla-dziecka.html

http://studio75pl.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-4-challenge-4.html

http://13artspl.blogspot.com/2016/04/challenge-41-home-decor.html

5 komentarzy:

  1. Słodki kociak. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie slodziak, z pewnoscia spodoba sie Zuzi :)
    dziekuje za zabawe z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. omg i love it!!! It's so adorable!! thank you for joining us at studio75!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.