niedziela, 1 maja 2016

353. Maj zielony/May in green


No i mamy maj. Wkradł się w moją rzeczywistość dość niepostrzeżenie i zastąpił zakręcony kwiecień. Kwiecień, który rozpoczęłam nawałem pracy, remontem i solenną obietnicą zadbania o kondycję fizyczną. Kwiecień, który zakończyłam w łóżku, złożona jakąś wyjątkowo wredną wirusówką. Cieszę się, że już jest maj... 

Here it is... May... It came in silence, it sneaked into my reality and superseded this weird April. April, which started with loads of work, redecorating and resolution of taking care of my physical condition. April, which finished in bed because of very mean infection. I'm glad it's May already...



Tag, który widzicie na zdjęciach, zrobiłam już w marcu, jako inspirację dla bloga Wyzwania nie-kartkowe, ale przez wszystkie wiosenne problemy (właśnie sobie uświadomiłam, że marzec też był zakręcony), nigdy Wam go jeszcze nie pokazałam.

Tag you see on the photos was made in March, as an inspiration for Wyzwania nie-kartkowe blog, but because of lack of time (I've just realized that March was weird too), I have never shared it with you.


Mam nadzieję, że zarówno maj, jak i kolejne miesiące, będą dla mnie tak kolorowe i radosne jak ten tag. Mam te nadzieję, że będę się znów częściej pojawiać na blogu, bo przyrzekłam sobie tworzyć nieco częściej, w końcu sprawia mi to przyjemność i niebywale relaksuje.

I hope, that May and following months too, will be as colourful and happy as this tag is. I also hope, that I will blog more often as I promised myself that I will create more often becase it makes me happy and helps relaxing.

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.