piątek, 6 stycznia 2017

392. Święta, święta i po świętach/Bye, bye Xmas time


Do wykonania tego layoutu zainspirowało mnie wyzwanie 7 Dots Studio i jakoś tak wyszło, że sięgnęłam po papiery tej firmy (jedne z moich ulubionych, tak swoją drogą). Wracając do layoutu, miał nawiązywać do świątecznych tradycji i taką też uwieczniłam na zdjęciu - myślę, że dla wielu z Was robienie domku z piernika kojarzy się ze Świętami, ja robiłam taki po raz pierwszy, ale już wiem, że tym samym zapoczątkowałam naszą nową rodzinną tradycję (a domek jeszcze stoi i ma się całkiem dobrze).

This layout was inspired by 7 Dots Studio challenge and I used 7 Dots Studio papers (they are one of my favorites anyway). But talking about layout - the challenge is about Xmas traditions and I took a picture of one of them - gingerbread house I made this year for a very first time. I know that for lot of you, making the gingerbread house is a usual thing for Christmas time but this year I started this tradition in my family (by the way, the house is still on and looks great).





Layout zgłaszam na następujące wyzwanie:

I'm joining following challenge:

http://7dotsstudio.com/archives/25740


9 komentarzy:

  1. Beautiful page, definitely a stunner!! lovely composition and background. Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja :) u mnie nigdy domku z piernika nie było, ale zawsze podziwiam cudze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scrap! Piękne kolory :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing and creatif! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month

    OdpowiedzUsuń
  5. So amazing ! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month

    OdpowiedzUsuń
  6. Really great! Beautiful ...thanks for playing with us at 7dots studio challenge

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful! Thank you for making Traditions with 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great page! Thank you for joining the 7 Dots Studio Challenge this past month!

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving the details and the layers! Thank you for your participation on the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.