sobota, 6 maja 2017

398. Tagowa zakładka/Tag bookmark


Zrobiłam sobie zakładkę. Trochę mediową, ale w gruncie rzeczy bez przesady, bo media mogą przecież brudzić książkę, a tego bym nie chciała. W związku z tym zabezpieczyłam zakładkę folijką od stempla, co przy okazji dodało jej jeszcze więcej uroku. Za sznureczek robi zrecyklingowana metka od jakiegoś ubrania, nie żałowałam też zszywek, bo jakoś tą folijkę trzeba było przygotować. Zresztą, sami zobaczcie...

I made myself a bookmark. A little bit in mixed media style, but not to much, because I didn't want my books to become dirty. To prevent this I decided to cover the bookmark with a piece of this plastic sheet you get your stamps clinged on. I think this made my bookmark even pretier. I also recycled a tag from a cloth and used a lot af staples to put this piece of plastic on right place. Anyway, enjoy the photos...






Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

(według wytycznych wyzwania, nie przesadziłam z mediami - zresztą okazało się, że resztka gesso mi się zeschła :( - na pracy są jedynie farby, biała, miętowa i fioletowa; reszta to papiery i tekturki, sztuk trzy; jak już pisałam wyżej jest trochę recyklingu i dużo pomysłu/
according to chalenge rules, I didn't use a lot of medias, anyway - I found out that my gesso looks more like a stone - so I used only some paints - white, mint and purple; the rest are papers and three chipboard; as I already mentioned I recycled few things and put all my heart to make this bookmark)
http://retrokraftshop.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-retro-teamu-retro-team.html

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2017/05/may-2017-bookpages-1st-reveal.html

(mój ulubiony papier pochodzi z kolekcji 7 Dots Studio Illumination. Lubię go od... zawsze, czyli od momentu kiedy kolekcja ujrzała światło dzienne. Jest świetny zarówno na layouty, jak i na bazy do tagów czy albumów. Niżej linki na potwierdzenie mojej miłości do tego papieru/
My favourite paper is a part of Illumination collection by 7 Dots Studio. I like it from the begining, from the moment this collection was available in shops. I like because is ideal for layouts and tags or albums. Below you can find some links to my projects with this paper.


http://bloomcraft.pl/2017/05/01/wyzwanie-8-ulubiony-papier/

4 komentarze:

  1. rewelacyjna zakładka. i w końcu coś dla siebie - taki drobiazg, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Bardzo mi się podoba, używałabym! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna zakładka! Zawsze mam problem, żeby zrobić taką, co nie niszczy książek. Pomysł z folijką świetny. Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie BloomCraft. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo industrialnie. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.